zondag 11 september 2011

Wat? en waarom?

Wat?

Een gemakkelijke blog waar ik commentaar kan geven, mijn gal kan spuwen, kortom, mij bemoeien met van alles en nog wat, vandaar de blognaam. Hier zullen stukken verschijnen over maatschappelijke kwesties, politiek, faits divers, onrecht, literatuur, en alles wat er zich in mijn dik hoofd afspeelt. Soms zullen het slechts enkele zinnen zijn, soms een enkele bladzijde, dat zal afhangen van het onderwerp en van mijn goesting. Dat laatste zal ook de doorslag geven op de frequentie van verschijnen.

Soms zal ik proberen om de plezante uit te hangen, soms de polemist. Indien iemand fouten aantreft, misvattingen of andere kemels, zeg het, geef mij om mijn oren, ik kan er alleen maar van leren.

Waarom?

Ja, waarom eigenlijk? Er zijn er al duizenden. Welke meerwaarde kan mijn geleuter bieden aan het www? Waarschijnlijk geen enkele, maar het zal niet voor niets geweest zijn moest het af en toe gelezen worden.

Op deze manier kan ik mijn mening af en toe kwijt want wat heb je aan een mening als je ze niet af en toe kan verkondigen?

26 mei 2009

Geen opmerkingen:

Een reactie posten